fredag 19 oktober 2012

Tusen tack

Tusen tusen tack för alla värmande tankar och stöttande ord. Jag är verkligen glad och tacksam att jag har så många fina vänner och människor omkring mig, även om ni geografiskt är långt bort. Jag är annars ganska dålig på att känna efter när jag är ledsen utan försöker oftast vara rationell och styr mina tankar och känslor så att jag inte blir så ledsen eller deppig. Men det är nog som kloka Hanna skrev till mig - att alla mår dåligt, och det får man göra....
Efter mycket sömn så känns det i alla fall bättre.

Idag har vi tagit tag i köket i hus 2 eftersom vi har fått huset uthyrt efter nyår och fler förfrågningar poppar upp lite här och där. Vi har skruvat ihop kökslådorna och monterat dem men som alltid här är det något som inte är helt rätt. Alla fronterna till detta kök är 2 mm för långa vilket gör att man inte kan justera dem utan att de tar i varandra gggrrrr.... Vi måste få tag i kökskillarna snarast så dom kan komma och fixa det. Annars har jag nu på kvällen suttit och surfat runt på möbler som vi skulle kunna tänka oss för att kunna göra ritningar och lämna till en snickare.






Självklart har lilla Phuong sprungit hos oss titt som tätt och hjälpt oss med allt från dammsugning till avancerad mätning med tumstocken. Oj vad hon gillar tumstocken och jobbar stenhårt med den :-)

Idag var hon lite sportigt klädd i Viggos fd soldräkt :-)

Grabbarna här bredvid har just kommit hem från Nha Trang där dom har varit sedan igår..
Nu ska jag skriva ut lite bilder på möbler och ritningen på bordet som pappa har hjälpt oss med. Ha en härlig helg och ät något riktigt gott till fredagsmyset.

Kram från en lite gladare Sara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar