söndag 21 oktober 2012

Kort inlägg

Igår var vi och handlade lite krukor, äntligen fick vi tag i dem. Första gången vi var där sa dom 4 dagar men efter 4 dagar fanns det ju såklart inga, dom menade att det har regnat och då kan dom inte gjuta. Denna gång åkte vi till familjen som tillverkar krukorna och dom var såå söta o hjälpsamma. Jag ville också ha lite mindre krukor som jag ska sätta frön i. Hon hade bara småkrukor som det redan satt blommor i så det fick bli dem :) ca 10 kronor för tre krukor med blommor i :)
Jag passade på att måla dem o då kom grannarna springandes med växter från alla håll och kanter såklart. Det var womens day här igår så jag gissar att jag fick en extra fin bonsai pga det :) killarna lämnade oss tyvärr för Sverige men vi hoppas att dom kommer snart tillbaka. Annars bestämde vi sent igår att åka på bröllopsfesten, så nu har vi just kommit till Nha Trang. Tony drog på massage men jag blir så seg efter så jag sitter nu på ett cafe och ska dricka en latte o äta lite frukt innan jag måste till hotellet o försöka fixa till mig lite. Vet inte vad jag ska ha på mig. Alltid svårt här eftersom man har en helt annan stil än tjejerna här. Dom är oftast uppklädd till tänderna i minimala klänningar o högaklackar. Sen väger dom mellan 37-45 kg också. Men det blir nog bra hon gifter sig med en amerikan så jag hoppas det finns någon fet amerikanska som jag kan stå bredvid:) känner mig inte direkt i form efter några dagars deppande o ätande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar